FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Project Origin Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Robak
Administrator


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:55, 09 Sie 2008 Powrót do góry

Gatunek: FPS
Producent: Monolith Productions.
Data wydania: IV Kwartał 2008

F.E.A.R. - jeden z najlepszych FPS'ów w historii doczeka się swojego następcy!
Ale przejdźmy do szczegółów. Wiele osób na pewno zdziwi tytuł nowej części F.E.A.R.-a. Otóż już spieszę z wyjasnieniami. Monolith opuścił Vivendi (wydawców pierwszej części) i właśnie Vivendi zachowało prawa do tytułu. Natomiast twórcy Project Origin mogą wykorzystać w swojej nowej produkcji postacie i uniwersum F.E.A.R.-a. F.E.A.R. 2 tworzony przez Vivendi będzie związany z "jedynką" tylko tytułem, natomiast Project Origin jest prawowitym następcą genialnego F.E.A.R.-a. Pomimo, że pierwsza część była genialna, nie była pozbawiona wad. Jej twórcy zdają sobię z tego sprawę, i chcą pozbawić ich Project Origin.
Akcja PO rozgrywa się w mieście znanym z pierwszej części mieście Auburn 30 minut przed końcem wydarzeń znanych z F.E.A.R.-a. W grze wcielamy się w Michael'a Becket'a - żołnierza elitarnej jednostki Delta Force. Razem z naszym oddziałem zostaliśmy wysłani do szpitala psychiatrycznego w celu aresztowania kierowniczki Armacham - Genevieve Aristide - oskarżonej o niszczenie dowodów świadczących o jej nielegalnych badaniach z dziedziny bioinżynerii. Okazuje się jednak, że ośrodek do którego zostaliśmy wysłany pełen jest niebezpiecznych i zmutowanych stworzeń. Oprócz mutantów spotkamy starych znajomych takich jak sklonowani żołnierze.
Oprócz poprawionego wyglądu, nauczyli się paru nowych sztuczek takich jak otworzenie drzwi auta i wykorzystania ich jako zasłony przeciw naszymi pociskami. Sztuczna inteligencja - i tak już znakomita w pierwszej części - w Project Origin ma zostać jeszcze bardziej poprawiona. Teraz przeciwnicy mają dostosowywać się do działań gracza. Kiedy np. podpalimy grupkę trzech klonów jeden zacznie tarzać się po ziemi w celu ugaszenia ognia, drugi zacznie go gasić z zimną krwia ręką, a trzeci w ataku paniki wyskoczy przez okno! Skrypty - poza szczególnie efektownymi miejscami - nie będą ingerować w walkę. Nasi adwersarze będą bardziej świadomi otoczenia i będą wykorzystywać je, żeby zabić gracza.
Nie tylko mutanci, czy żołnierze będą dla nas zagrożeniem. Otóż powróci znana z pierwszej części dziewczynka odziana w czerwień która jest poniekąd twarzą serii - Alma! Tym razem dziewczynka nie będzie tylko przerażającym duchem, ale całkowicie realnym zagrożeniem. Warto napisać, że twórcy Project Origin właśnie Almę uważają za główny element świata przedstawionego w F.E.A.R.-rze. I następne części (TAK! Będą nastepne części!) maja pokazywać jak dorasta.
W pierwszej części chodziliśmy głównie po klaustrofobicznych korytarzach. Główny projektant, John Mulkey przyznał, że F.E.A.R. miał być klaustrofobiczny, ale ekipa zdecydowanie przesadziła. Dlatego w PO ma być więcej chodzenia po otwartych przestrzeniach. Nie należy się spodziewać widoków rodem z Far Cry'a czy Crysis'a - lecz raczej widoków ruin miasta Auburn. Właśnie w etapach majacych miejsce na otwartych przestrzeniach gracz będzie mógł zasiąść za sterami Replica Elite Powered Armor - gigantycznego mecha niszczącego wszystko, co spotka na swej drodze. Pojazd ma być praktycznie niezniszczalny, a siła ognia z niego bedzie pozwalała rozpętać istne piekło. Nathan Hendrickson opowiada, ze w mech będzie można: miażdżyć samochody, burzyć budynki i rozrywać na strzępy dosłownie wszystko i wszystkich.
Sama walka ma być bardziej efektowna i krwawa. Pozwolić na to mają wnętrza wyposażone w bogatsze detale oraz elementy które da się zniszczyć. Jażeli juz mówimy o otoczeniu, to warto wspomnieć, że bedzie o wiele mniej naturalnych osłon. Bez obawy jednak! Dzieki ulepszonemu silnikowi fizycznemu będzie możliwe np. przesunięcie kanapy i wykorzystanie jej jako osłony. Warto dodać, ze usunieto apteczki. Zamiast nich, aby odzyskać życie, będziemy musieli na jakiś czas ukryc się za osłoną i odpocząć.
Project Origin zapowiada się świetnie, a całość ma posiadać genialną oprawę graficzną i scenki od których włos zjeży się na głowie. Ludzie z Monolith już raz pokazali na co ich stać, i sądzę, że i tym razem nas nie zawiodą i stworzą hitową grę. Premiera Project Origin ma odbyć się w IV kwartale tego roku, natomiast już niedługo ma pojawić się demo Project Origin.

Trailer (Genialny!):
[link widoczny dla zalogowanych]
Screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robak dnia Sob 20:58, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin